بررسی شکایات سامانه 190 در خصوص بهداشت فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه و پذیرایی توسط شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز؛ موارد شکایات سامانه 190 وزارت بهداشت که مربوط به عرضه فرآورده خام دامی باشد توسط کارشناسان شبکه مورد بازرسی و بررسی قرار می گیرد.
دکتر قدرتی رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص این سامانه توضیح داد و گفت: هر گونه شکایت مردمی در خصوص مشکلات بهداشت محیط و کار در سامانه 190 ثبت می گردد و موارد غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی که در حوزه کاری دامپزشکی می باشد توسط کارشناسان مورد پیگیری و بررسی قرار می گیرد و تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی ارجاع می گردد.
وی افزود: از ابتدای سال جاری حدود 42 مورد شکایت مردمی از مراکز عرضه و پذیرایی در حوزه کاری دامپزشکی ثبت شده است که همه ی موارد توسط اکیپ های نظارتی مورد بررسی قرار گرفته است.
دکتر قدرتی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف بهداشتی در این مراکز با شماره تلفن 35511553 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به موضوع گزارش شده رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.