دکتر محمد رشتی باف در سمت معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی ابقا شد
طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی، دکتر محمد رشتی باف در سمت معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی ابقا شد.
در ابلاغی که از سوی دکتر احمد شریعتی صادر شده است آمده؛
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر محمد رشتی باف
باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد و احترام،
نظر به حسن سابقه و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون سلامت اداره کل ابقاء میشوید.
امید است با الطاف الهی و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت
به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق بوده و ضمن بهرهمندی واستفاده مطلوب از مشارکت،
توان و پتانسیل کارکنان و همراهی و همکاری مسئولین محترم،کلیه امور محوله را برای حفظ و حراست از سرمایه دامی و ارتقاء بهداشت عمومی، برابر مقررات و دستورالعملهای مربوطه به نحو احسن انجام دهید. توفیق شما را از خداوند متعال خواهانم.
به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق بوده و ضمن بهرهمندی واستفاده مطلوب از مشارکت،
توان و پتانسیل کارکنان و همراهی و همکاری مسئولین محترم،کلیه امور محوله را برای حفظ و حراست از سرمایه دامی و ارتقاء بهداشت عمومی، برابر مقررات و دستورالعملهای مربوطه به نحو احسن انجام دهید. توفیق شما را از خداوند متعال خواهانم.
دکتر احمد شریعتی
مدیرکل
نظر دهید